.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رييس كل دادگستري مازندران و تاكيد بر حفظ و صيانت از بيت‌المال

رييس كل دادگستري مازندران يكي از وظايف دستگاه قضايي را حفظ حقوق عامه و بيت‌المال عنوان كرد و گفت : دستگاه قضايي استان در جهت حفظ و صيانت از حقوق بيت‌المال از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد .

حجت‌الاسلام والمسلمين "حسين طالبي" روز يكشنبه در جلسه شوراي حفظ حقوق بيت‌المال و منابع طبيعي مازندران در ساري با اشاره به نامگذاري سال ‪ ۸۷‬به نام نوآوري و شكوفايي افزود: در سال جديد بايد در جهت پيشرفت بهتر امور در بخش‌هاي مختلف با نوآوري در انجام وظايف محوله تلاش كرد.

وي با بيان اينكه خدمتگزار واقعي كسي است وظايف خود را به نحو مطلوب انجام دهد بيان داشت : مازندران به لحاظ دارا بودن ظرفيتهاي ارزشمند مختلف از جمله منابع طبيعي، آب، سواحل دريا و شيلات داراي حساسيت و اهميت ويژه‌اي است.

رييس شوراي حفظ حقوق بيت‌المال و منابع طبيعي استان با مهم توصيف كردن وظايف اين شورا در حفظ بيت‌المال گفت: در سال گذشته با همت و جديت اعضاي اين شورا دو سوم از تخلفات نسبت به مدت مشابه سال ‪ ۸۵‬كاهش يافته است.

درادامه‌اين جلسه دادستان عمومي وانقلاب مركز مازندران در سخناني گفت:
اميدواريم در سال جديد بتوانيم با بهره‌گيري از رهنمودهاي مقام معظم رهبري براي تحقق عدالت كه وجه مشترك همه نهادهاي جامعه‌است، موفق باشيم.

حجت‌الاسلام "اسدالله جعفري" كل جلسات شوراي حفظ حقوق بيت‌المال و منابع طبيعي در سال گذشته را ‪ ۱۱‬جلسه با ‪ ۹۰‬مصوبه اعلام كرد و افزود: كميته‌ها نيز در سال گذشته ‪ ۲۲‬جلسه و ‪ ۱۲۹‬مصوبه داشته‌اند.

وي بيان داشت: اين شورا در سال جاري در راستاي حفظ و صيانت از حقوق بيت‌المال برنامه‌هاي مفصلي را در دستور كار خواهد داشت.

وي كل پرونده‌هاي اراضي در سال گذشته را ‪ ۵۳۱‬فقره اعلام كرد و افزود :
از اين تعداد ‪ ۲۰۰‬فقره مربوط به تبصره ذيل ماده ‪ ۵۵‬قانون جنگل‌ها و مراتع مي‌باشد.

وي اضافه كرد:باپيگيري شوراي حفظ حقوق بيت‌المال و منابع طبيعي مازندران ‪ ۲۳۱‬فقره ازاين تعداد پرونده‌ها منجر به حكم قضايي‌شده و اراضي از متجاوزين بازپس گرفته و به بيت‌المال برگشت داده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.